diumenge, 20 de maig del 2018


      

                           ET COMPARO AMB FLORS, AMIGA...



La primera vegada que et vaig veure em vas impressionar. La teva elegància, el teu capteniment  i la teva  fragància penetrant em van recordar una magnòlia, una bonica flor a qui no agrada la captivitat, ans al contrari, necessita molt d´espai per viure.
                   

                                                 




Després et vaig relacionar amb una campaneta, alegre però discreta, que creix en solitari i no vol complicacions .

  




La tercera vegada ja et vaig identificar com una craspedia, bonica flor australiana, poc coneguda però molt forta, quasi indestructible, que es conserva sempre igual, i no es destrueix fàcilment. Així ets tu, amiga, dura però assenyada i prudent.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada