diumenge, 29 d’octubre del 2017


                                                     
                                                       
                                                                 NO ESTIC GUILLADA

Veig que no t´ha convençut el meu raoResultat d'imatges de dibuixos de dones escrivintnament i ho lamento. Sempre he tingut la il·lusió  d´escriure un llibre.

Fa algun temps que aquest desig s´ha incrementat i s´ha convertit en un anhel difícil d´ignorar. Ara en tinc l´oportunitat i penso començar a intentar fer realitat aquest somni.

I ara tu em dius què no havent-me arriscat a fer-ho quan era jove, estic guillada per intentar-ho a la meva edat!!!

Abans no ho he pogut fer per raons familiars, que tu, sent el meu amic, sobradament coneixes. Em sembla un cop baix la teva actitud de no donar-me suport en aquesta aventura que vull començar. Doncs, no em disgustaré amb tu però tampoc em faré enrere i lluitaré per aconseguir el meu propòsit, i és més, et dedicaré el meu llibre un cop escrit.




                              


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada