diumenge, 18 de febrer del 2018


                                   
                                       

                                      Moment de Felicitat





M´agrada l´hivern i el fred. Em plau sortir a caminar malgrat  faci gelor i m´omple d´energia  passejar vora el mar. Em produeix sensació de pau i llibertat.  La fredor a la cara em fa sentir viva i desperta.

 Fa pocs dies vaig ser molt afortunada. Vaig sortir malgrat que el dia era rúfol i la gelor m´enrojolava les galtes.  Vaig fer el camí de sempre tot fent cap al meu lloc preferit: unes roques on el mar trenca amb fúria, fent un rugit com si estigués enfadat però que jo em prenc com una salutació.

 Amb el sol arrecerat darrera els núvols, mirar les onades i notar el fred em produïa una gran sensació de plaer i vaig pensar que només hi faltaven unes volves de neu perquè el matí fos perfecte. Vaig fer mitja volta de tornada i, de sobte, va començar a caure neu  que anava quallant a la platja i m´omplia la roba de flocs nivis. Em costa explicar el que vaig sentir. Va fer la sensació de ser un miracle. No m´ho podia creure. Fa ser un moment d´autèntica felicitat.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada