dimecres, 8 de novembre del 2017

                                                

                                  Records d´infantesa


Vaig néixer a Barcelona, més exactament a la Barceloneta. Barri característic per diversos motius però que ha esdevingut històricament important. Sempre m´ha agradat viure prop del mar, que és sempre sorprenent i relaxant. Recrear-se amb la visió d´una sortida o una posta de sol és un plaer pels sentits.

La Barceloneta té una platja gran. Les tardes que hi passava  amb el meu pare, en les que gaudia del mar, el sol i la sorra les recordo amb nostàlgia. Es una remembrança que mai quedarà a l´oblit


                                              
                                              
A més d´aquest record molt agradable m´ha quedat per sempre la visió d´una part del barri, a la mateixa platja, que es volia considerar allunyat, però que era a tocar : el Somorrostro.

Era un lloc que mai m´havien deixat trepitjar.  Era un món a part, de gent amb molt pocs recursos, davant  del qual la gent del barri preferia passar de puntetes o més bé de llarg. Jo tampoc en volia saber res.

Però amb el temps he comprés que allà hi havia una bona colla de nens i nenes, petits com jo,  que es mereixien gaudir  d´una vida millor.

De la meva infantesa em queda una sensació agradable pel gaudi de les tardes de sol, sorra i mar, i un regust desagradable per no haver comprès la necessitat d´estimació que patien els nens que malvivien al Somorrostro.

                                                 
                                                   
                    

                              Molt  pocs metres de platja separen les dues fotografies.


                                                       

              



                                                                     
                                                                        

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada