divendres, 19 de gener del 2018

                                         


                                           ARRELS PROFUNDES



El sentiment de no poder fer coses que feien altres nenes de la meva edat, té arrels profundes en mi. Jo tenia una mare molt patidora, molt. I tot i que es desvivia per mi i no tinc cap queixa de la manera que em va cuidar, no em donava la llibertat que jo anhelava. Tampoc és que desitgés coses impossibles, simplement pretenia sortir amb les amigues a fer un volt, a berenar, a parlar de les nostres coses, i la meva mare no ho volia. Recordo que un dia va venir un circ al barri i jo tenia previst anar-hi amb les amigues,  però els pares van  decidir que al circ  m´hi portarien  ells. Jo lluny d´estar contenta vaig tenir un gran disgust. Vaig anar pel carrer com una ànima en pena, molt trista i pensant en com  s´ho devien estar passant les amigues en aquell moment. Devia tenir dotze o tretze anys i mai he pogut deixar de tenir un sentiment  de frustració en veure un circ. I tant que m´agraden!!!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada